rss
internet kitapçınız kitapyurdu.com'dan binlerce kitaba ulaşabilirsiniz.

Çağatay Özen Röportajı

Posted by | Posted in ,





Blogun ilk röportajını www.cagatayozen.blogspot.com blogunun yazarı olan Çağatay Özen ile yaptım.Kısa,samimi ve hoş bir sohbet oldu.Umarım siz de beyenirsiniz.

1.Blog yazmaya ne zaman başladınız ?



- Blog yazmaya 2009 Şubat ayında Heraca blog sahibi arkadaşımın tavsiyesiyle başladım. İyiki başlamışım

2.Şimdiye kadar kaç blog sitesi açtınız ?



Şu ana kadar sadece 1 tane açtım...

3.İlk blogunuzun konusu neydi ?

- Blogumun konusu Photoshop efekleri.

4.Bir çok blogcular ki,buna bende dahil,blog açarken kendine has izleyici kitlesi oluşturmayı,kısaca ziyaret edilmeyi hedefliyor.Siz blog açarken ziyaret edilmem,yapamam,yazamam gibi endişelere kapılıyormusunuz ?

Blogumu açarken ilgi çekeceğini umuyordum. Çünkü Photoshop kullanmak izteyen bir sürü insan var. Ama Anlatımlar zor ve insanların kafası karışıyor yada İngilizce Videolar sunuluyor önlerine. Ben sade ve kolay bir dille herkesin kolay anlayabileceği bir dilde anlatmak istedim. Malum bu kada bilgi palyaşılmaz ama hayatımda hiçbir zaman yer kaygım olmadı. Öğrenmek isteyen hekese sayfam açık, banada birşey öğretmek isteyen hekese koşa koşa giderim. Her gün yeni birşey öğrenmek gerekiyor kişinin kendini geliştirmesi için



5.Şu sıralar yazdığınız blogunuzda Photosohop-la çalışmak için öneriler sunuyorsunuz.Bir haber yazmak için ne kadar uğraşıyorsunuz Photoshopda ?

- Kolay dilde nlatım için kullanabilir ve efekleri seçmeye çalışıyorum. Ginede zaman alıyor. Blogumda doldur boşalt yapmak istemediğimden özenli çalışıyorum. Benim verdiğimbilgilere biraz fotoğrafçılar bozulabilir ama:) çünkü sitemdeki bir çok şey fotoğrafçılarıda hitap ediyor...


6.Blogunuza baktığımda hatırı sayılır derecede takipçiniz olduğunu gördüm.Hiç kendi hostunuz ve domaininiz üzerinden yayın yapmayı düşündünüz mü?

- Şu ana kadar öyle bir düşüncem olmadı. Ama mailler geliyor sitemi ziyaret edenarkadaşlarımdan sağolsunlar ne zaman domain alacağımı soruyorlar. Bakalım düşünüyorum neden olmasın...Daha iyi hizmet sunacaksam, yararlı olacaksam arkadaşlara 1 değil 10 domain açarım...

7.Hayata geçirmek istediyiniz ve ya uzun zamandır üzeerinde kafa patlattığınız bir projeniz var mı?

-Hayatımdaki en büyük proje Eylül baba olmak olacak. Kızımı bekliyorum:) meslek olarak her zaman hedefim var. Hiç bir zaman ben oldum demem, öyle olursa başaşağı olabilirim...

8.Bir az da özel hayatınızdan bahsedelim.Blog yazmak dışında ne gibi hobileriniz var?

Futbol oynamayı çok seviyorum. Müzik hayatımın önemli bir parçası. Eşimle birlikte fotoğraf çekmekte hobilerimiz arasında.

9.Hangi takım taraftarısınız ?

Galatasaray

10.Röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için teşekkürler.

-Teşekkür ederim, bende değerli zamanını bana harcadığın için,blog hayatında başarılar dilerim...

0 Responses to "Çağatay Özen Röportajı"

Yorum Yap